CERTIFIKAT
- SRCU PRIJAZNO PODJETJE
V januarju 2016 smo s podjetjem MiDS začeli
načrtovati projekt Srcu prijazno podjetje, pod okriljem katerega aktivnosti
izobraževanja izvajamo vsako leto. S projektom iHeLP želimo zagotoviti hitrejše
nudenje pomoči sočloveku. Skupaj pišemo srčno zgodbo, saj z delavnicami
temeljnih postopkov nudenja prve pomoči ozaveščamo ljudi, kako lahko ti kot
prvi posredovalci pravilno odreagirajo na prizorišču nesreče. Udeležence
seminarjev informiramo o pomembnosti skrajševanja časa nudenja kakovostne prve
pomoči doma, v službi ali na poti. Komunala Novo mesto na ta način zagotavlja
večjo varnost za vse obiskovalce in zaposlene. Cilj projekta je ozaveščati zaposlene,
in tudi občane o temeljnih postopkih oživljanja z uporabo defibrilatorja. S
projektom želimo povečati varnost v podjetju in med okoliškimi prebivalci.
Komunala Novo mesto d.o.o. je tudi prejemnica certifikata »Srcu prijazno
podjetje«, ki ga podeljuje MiDS Defibrilator imamo na upravni stavbi na
Podbevškovi 12 in upravni stavbi CČN naprave na Šmarješki 10. Defibrilator MONM
pa je dosegljiv tudi na pokopališču Srebrniče.
CERTIFIKAT
- DRUŽINI PRIJAZNO PODJETJE
Komunala Novo mesto
d.o.o., je meseca julija 2013, prejela osnovni certifikat Družini prijazno
podjetje (DPP), ki predstavlja orodje za učinkovitejše in kakovostnejše
usklajevanje poklicnega in družinskega življenja zaposlenih. S tern je podjetje
stopilo na pot spremembe organizacijske kulture in se zavezalo vpeljati izbrane
ukrepe za lažje usklajevanje družinskega in poklicnega življenja. Podjetje se
je z izvedbenim načrtom zavezalo, da bo v obdobju treh let implementiralo 12
ukrepov.
Na podlagi pozitivne
ocene revizorskega poročila, nam je 21. oktobra 2016, revizorski svet izdal sklep
o prejem u polnega certifikata Družini prijazno podjetje (DPP). Podjetje bo
poleg obstoječih ukrepov (komuniciranje z zaposlenimi, kom uničevanje z zunanjo
javnostjo, raziskave med zaposlenimi o usklajevanju dela in družine, izobraževanje
vodij na področju usklajevanja dela in družine, fiksni osrednji delovni čas z
izbiro prihoda in odhoda, časovni konto, otroški časovni bonus - vstop v solo
in uvajanje v vrtec, dodatni dnevi odsotnosti z nadomestilom place zaradi izrednih
družinskih razlogov, otroci v podjetju, izdelava brošure, ustanovitev tim a za usklajevanje
poklicnega in družinskega življenja, novoletno obdarovanje otrok), v obdobju naslednjih
treh let, uvedlo se tri nove ukrepe: otroški časovni bonus - možnost koriščenja
prostega delovnega dne za udeležbo na informativnem dnevu otroka v 9. razredu
osnovne sole, korporativno prostovoljstvo in pozornost do zaposlenega ob
rojstnem dnevu. Usklajevanje poklicnega, družinskega in zasebnega življenja je
velik izziv sodobne družbe. To se posebej velja za današnji čas, ko zaradi
poklicnih obremenitev vedno več časa preživimo na delovnem mestu. Podjetje se
zaveda, da prednost družini prijaznega pristopa za zaposlene pomeni povečanje
motivacije za delo, večjo pripadnost podjetju, večje zadovoljstvo in ublažitev stresa,
posledično pa tudi zmanjšanje stroškov, ki so povezani s fluktuacijo zaposlenih
ter hkrati povečanje ugleda podjetja v širši javnosti. Sprejem novih ukrepov in
ohranitev certifikata bo imel na zaposlene dolgoročne pozitivne učinke, saj bo omogočal
tudi v prihodnje lažje usklajevanje družinskih obveznosti in dela.
CERTIFIKAT - PIJMO VODO IZ PIPE
V petek, 19.4.2019 smo podpisali
zavezo certifikata Vodo iz pipe; s katero smo se zavezali, da je prakso pitja
vode iz pipe, kot naše najbolj dragocene dobrine, potrebno aktivno spodbujati,
promovirati in prakticirati. Želimo spreminjati naše navade in prispevati k
ohranjanju tistega, kar je najpomembnejše - našega zdravja in okolja. Smo
imetniki certifikata Voda iz pipe.
S podpisom zaveze certifikata Voda iz pipe se v podjetju zavezujemo, da
bomo v svojih prostorih in na dogodkih, ki jih organiziramo, ponujali pitno
vodo iz pipe in k njenemu pitju spodbujali tudi zaposlene, partnerje in ostale
deležnike. Obenem želimo širiti zavedanje, da je pitje pitne vode iz pipe bolj
zdravo in okolju prijaznejše kot poseganje po predpakirani vodi.
S podpisom Zaveze certifikata Voda iz pipe se v podjetju zavezujemo, da:
- bomo v poslovnih prostorih in na dogodkih, ki jih organiziramo,
ponujali pitno vodo iz pipe;
- bomo k pitju pitne vode iz pipe spodbujali svoje zaposlene, partnerje,
podizvajalce in ostale deležnike;
- bomo zaposlene in ostale deležnike ozaveščali, da imamo v Sloveniji
zdravo in kakovostno pitno vodo ter da je pitje pitne vode iz pipe bolj
zdravo in okolju prijaznejše kot poseganje po predpakirani vodi;
- bomo pitno vodo iz pipe stregli v steklenih vrčih in kozarcih ter se
bomo, kadar je le mogoče, izogibali ponujanju predpakirane vode.
Izjeme veljajo:
- za druge ponudnike gostinskih storitev v poslovnih prostorih organizacije;
za ponudnike pijač in prigrizkov iz avtomatov v poslovnih prostorih
organizacije; ob protokolarnih dogodkih, kjer ponujanje odprtih pijač
ni dovoljeno;
- v primeru zdravstvene neustreznosti vode iz pipe;
- v primeru športnih ali podobnih prireditev, kjer zagotavljanje pitne
vode iz pipe ni možno;
- v drugih izjemnih primerih, kjer zaveze iz objektivnih razlogov ni
mogoče izpolnjevati.
Kakšne so prednosti pridobitve certifikata za podjetje?
- Pokazali bomo, da nam skrb za okolje in ohranjanje naravnih virov
ni samo vrednota, temveč način delovanja;
- prispevali bomo k zmanjševanju količine odpadkov in ogljičnega
odtisa tako znotraj našega podjetja kot tudi na dogodkih, ki jih
organiziramo;
- prispevali bomo k zdravju in dobrobiti naših zaposlenih.
CERTIFIKAT - SISTEMA VODENJA KAKOVOSTI PO ZAHTEVAH
STANDARDOV ISO 9001 TER SISTEMA VAROVANJA OKOLJA PO ZAHTEVAH STANDARDA ISO
14001
Kakovost za zadovoljne uporabnike
Vse dejavnosti našega podjetja so
usmerjene v izpolnjevanje zahtev, potreb in pričakovanj naših kupcev. Kupci so
naše največje premoženje, zato si prizadevamo za stalno izboljševanje kakovosti
naših storitev, s katerimi skušamo čim bolj zadovoljiti naše kupce.
Spodbujamo inovativnost vsakega
posameznika v podjetju in vedno prisluhnemo potrebam kupcev. Ključna usmeritev
vseh zaposlenih v podjetju je hitro prilagajanje zahtevam naših kupcev. To
izvajamo s stalnim izobraževanjem zaposlenih in prenosom sodobne tehnologije in
materialov v storitvene dejavnosti.
Osnovna načela politike kakovosti
in varovanja okolja:
- identiteto in razvoj podjetja
izražamo v sloganu »za mojo lepo dolino«; z njim smo si zastavili cilj
delovanja našega podjetja, usmerjenega v kulturo bivanja in življenja nasploh,
- izvajanje storitev sklano z
izpolnjevanjem zakonske in druge regulative na področju varovanja okolja,
- stalno usposabljanje in
izobraževanje naših zaposlenih,
- redno spremljanje doseganje
zastavljenih ciljev,
- zagotavljanje proizvodov in
storitev, ki ustrezajo zahtevam uporabnika, vključno z varnostnimi, ekološkimi
in estetskimi pričakovanji, življenjsko dobo in možnostjo ekonomične uporabe,
- okoljsko odgovorno ravnanje,
- dosledno upoštevati
okoljevarstvene smernice podjetja,
- skrb za sodobno opremo in njeno
vzdrževanje,
- racionalno gospodarjenje s
svojimi viri in surovinami ter nenehno prizadevanje zmanjševati količino
odpadkov in drugih emisij, ki nastajajo pri opravljanju dejavnosti podjetja,
- vsem zaposlenim zagotavljati
varno in zdravo delovno okolje ter vse potrebne vire,
- varovati podatke uporabnikov
naših storitev.
Vzpostavili, vzdrževali in
izboljševali smo sistem vodenja kakovosti po zahtevah
standardov ISO 9001 ter sistem varovanja okolja po zahtevah standarda ISO 14001.
Za vsako leto si postavimo merljive letne cilje kakovosti poslovanja in cilje
varovanja okolja ter jih interdisciplinarno spremljamo, sprotno izvajamo
potrebne preventivne in korektivne ukrepe.
Vse dejavnosti našega podjetja so usmerjene v izpolnjevanje zahtev, potreb in pričakovanj naših kupcev. Kupci so naše največje premoženje, zato si prizadevamo za stalno izboljševanje kakovosti naših storitev, s katerimi skušamo čim bolj zadovoljiti naše kupce.
Spodbujamo inovativnost vsakega posameznika v podjetju in vedno prisluhnemo potrebam kupcev. Ključna usmeritev vseh zaposlenih v podjetju je hitro prilagajanje zahtevam naših kupcev. To izvajamo s stalnim izobraževanjem zaposlenih in prenosom sodobne tehnologije in materialov v storitvene dejavnosti.
Osnovna načela politike kakovosti in varovanja okolja: (
prenesite PDF izvod)
- identiteto in razvoj podjetja izražamo v sloganu »za mojo lepo dolino«; z njim smo si zastavili cilj delovanja našega podjetja, usmerjenega v kulturo bivanja in življenja nasploh,
- izvajanje storitev sklano z izpolnjevanjem zakonske in druge regulative na področju varovanja okolja,
- stalno usposabljanje in izobraževanje naših zaposlenih,
- redno spremljanje doseganje zastavljenih ciljev,
- zagotavljanje proizvodov in storitev, ki ustrezajo zahtevam uporabnika, vključno z varnostnimi, ekološkimi in estetskimi pričakovanji, življenjsko dobo in možnostjo ekonomične uporabe,
- okoljsko odgovorno ravnanje,
- dosledno upoštevati okoljevarstvene smernice podjetja,
- skrb za sodobno opremo in njeno vzdrževanje,
- racionalno gospodarjenje s svojimi viri in surovinami ter nenehno prizadevanje zmanjševati količino odpadkov in drugih emisij, ki nastajajo pri opravljanju dejavnosti podjetja,
- vsem zaposlenim zagotavljati varno in zdravo delovno okolje ter vse potrebne vire,
- varovati podatke uporabnikov naših storitev.
Zastavili smo si naslednje cilje:
- vzpostavili, vzdrževali in izboljševali bomo sistem vodenja kakovosti po zahtevah standardov ISO 9001 ter sistem varovanja okolja po zahtevah standarda ISO 14001,
- za vsako leto bomo postavili merljive letne cilje kakovosti poslovanja in cilje varovanja okolja ter jih interdisciplinarno spremljali, sprotno izvajali potrebne preventivne in korektivne ukrepe.