OBVEŠČANJE UPORABNIKOV O KAKOVOSTI PITNE VODE IN MOTNJAH PRI OSKRBI Datum objave: ponedeljek, 23. marec 2015 OBVEŠČANJE UPORABNIKOV O KAKOVOSTI PITNE VODE IN MOTNJAH PRI OSKRBISkladno s Pravilnikom o pitni vodi (Ur. list RS št. 19/04 in 35/04 – 9.,21., 22., 31. in 34. člen) in priporočila Inštituta za varovanje zdravja Republike Slovenije, vas seznanjamo z načini obveščanja o kakovosti in motnjah pri oskrbi s pitno vodo.• V primeru, da je vzrok neskladnosti hišno omrežje, vas bomo pisno obvestili najkasneje v roku sedmih dneh, v več stanovanjskih objektih pa preko vašega upravnika in oglasne deske. • V primeru, da pitna voda predstavlja nevarnost za zdravje ljudi, vas bomo nemudoma obvestili preko radijskih postaj - Studio-D/Radio Aktual, Radio Krka, Radio Sraka in RTV LJ, lokalne televizije - Vaš kanal, centra za obveščanje – 112 in spletne strani Komunale Novo mesto, elektronski pošti in SMS obvestilo.• V primeru, ko se izvajajo ukrepi za odpravo vzrokov neskladnosti, vas bomo tekom dneva obvestili preko radijskih postaj - Studio-D/Radio Aktual, Radio Krka, Radio Sraka in RTV LJ, lokalne televizije - Vaš kanal, centra za obveščanje – 112 in spletne strani Komunale Novo mesto, elektronski pošti in SMS obvestilo.• O kakovosti pitne vode za preteklo leto, vas bomo obvestili v mesecu aprilu s prilogo k naši položnici. Poročilo bo objavljeno tudi na naši spletni strani. Podrobne rezultate analiz vodnih virov lahko pogledate na naši spletni strani: http://www.komunala-nm.si/default.aspx?ID=518Informacije o dogajanjih na vodovodnem omrežju:http://www.komunala-nm.siČe želite prejemati SMS ali elektronsko obvestilo v primeru poslabšanja kakovosti pitne vode:http://moja.komunala-nm.si Komunala Novo mesto