OBVEŠČANJE UPORABNIKOV O KAKOVOSTI PITNE VODE IN MOTNJAH PRI OSKRBI

Datum objave: ponedeljek, 23. marec 2015

OBVEŠČANJE UPORABNIKOV O KAKOVOSTI PITNE VODE IN MOTNJAH PRI OSKRBI
Skladno s Pravilnikom o pitni vodi (Ur. list RS št. 19/04 in 35/04 – 9.,21., 22., 31. in 34. člen) in priporočila Inštituta za varovanje zdravja Republike Slovenije, vas seznanjamo z načini obveščanja o kakovosti in motnjah pri oskrbi s pitno vodo.
• V primeru, da je vzrok neskladnosti hišno omrežje, vas bomo pisno obvestili najkasneje v roku sedmih dneh, v več stanovanjskih objektih pa preko vašega upravnika in oglasne deske.

• V primeru, da pitna voda predstavlja nevarnost za zdravje ljudi, vas bomo nemudoma obvestili preko radijskih postaj - Studio-D/Radio Aktual, Radio Krka, Radio Sraka in RTV LJ, lokalne televizije - Vaš kanal, centra za obveščanje – 112 in spletne strani Komunale Novo mesto, elektronski pošti in SMS obvestilo.


• V primeru, ko se izvajajo ukrepi za odpravo vzrokov neskladnosti, vas bomo tekom dneva obvestili preko radijskih postaj - Studio-D/Radio Aktual, Radio Krka, Radio Sraka in RTV LJ, lokalne televizije - Vaš kanal, centra za obveščanje – 112 in spletne strani Komunale Novo mesto, elektronski pošti in SMS obvestilo.


• O kakovosti pitne vode za preteklo leto, vas bomo obvestili v mesecu aprilu s prilogo k naši položnici. Poročilo bo objavljeno tudi na naši spletni strani.

Podrobne rezultate analiz vodnih virov lahko pogledate na naši spletni strani:
http://www.komunala-nm.si/default.aspx?ID=518

Informacije o dogajanjih na vodovodnem omrežju:
http://www.komunala-nm.si

Če želite prejemati SMS ali elektronsko obvestilo v primeru poslabšanja kakovosti pitne vode:
http://moja.komunala-nm.si


Komunala Novo mesto
Vsebinsko kazalo