OBVEŠČANJE UPORABNIKOV
			
			Način obveščanja uporabnikov pitne vode na javnih vodovodnih sistemih
			
			
				Datum objave: četrtek, 09. januar 2025
				
			
		 
		
	
	
		
		Skladno z Uredbo o pitni vodi (Uradni list RS, št. 61/2023) in Navodilom o načinih obveščanja (Uradni list RS, št. 109/2023) v primerih potencialnih vplivov na skladnost pitne vode obveščamo uporabnike na načine, navedene v  tabeli.
 
 
  
   | 
    Vzrok za obveščanje 
    | 
   
    Čas obveščanja 
    | 
   
    Način obveščanja 
    | 
  
  
   | 
    Neskladnost v hišnem omrežju 
    | 
   
    V treh dneh 
    | 
   
   
    - Osebno1 ali telefonsko obvestilo  in  na oglasni deski v večstanovanjskem objektu
 
    
    | 
  
  
   | 
    Prepoved ali omejitev pitne vode 
    | 
   
    Na začetku in preklicu veljavnosti, a najkasneje v dveh urah ob začetku veljavnosti 
    | 
   
   
    - Spletna stan Komunala Novo mesto
 
    - Center za obveščanje Novo mesto
 
    - Lokalni radio
 
    - Aplikacija2 pitna voda
 
    - FB3: Komunala Novo mesto
 
    - Aplikacija http.//www.npv.si/
 
    
   (obveščanje NIJZ, ZIRS, NLZOH) 
    | 
  
  
   | 
    Prekinitev oskrbe s pitno vodo 
    | 
   
    Najkasneje v 24 urah 
    | 
  
  
   | 
    Odprava vzrokov neskladnosti 
     
     
    | 
   
    Takoj oziroma čimprej 
    | 
   
   
    - Spletna stan Komunala Novo mesto
 
    - Center za obveščanje Novo mesto
 
    - Lokalni radio
 
    - Aplikacija2 pitna voda
 
    - FB3 Komunala Novo mesto
 
    
    | 
  
  
   | 
    Ministrstvo za zdravje izda dovoljenje za odstopanje od mejnih vrednosti parametrov 
    | 
   
    Na dan pridobitve dovoljenja, a najkasneje v sedmih dneh 
    | 
  
  
   | 
    Letno poročilo4 o skladnosti pitne vode 
    | 
   
    Najmanj enkrat letno (najkasneje do 31. marca) 
    | 
   
   
    - Stran Komunala Novo mesto
 
    - Aplikacija http.//www.npv.si/
 
    
   (obveščanje NIJZ, ZIRS, NLZOH) 
    | 
  
  
   | 
    Načrtovana vzdrževalna dela 
    | 
   
    En dan pred posegom 
    | 
   
   
    - Spletna stan Komunala Novo mesto
 
    - Center za obveščanje Novo mesto
 
    - Lokalni radio
 
    - Aplikacija2 pitna voda
 
    - FB3 Komunala Novo mesto
 
    - Občine
 
    
    | 
  
 
1Osebno; dopis, ki se izroči uporabniku ali neposredno v nabiralnik. / 2Aplikacija Pitna voda; le za pripravljene uporabnike (prijava na spletni stani in pametnih telefonih aplikacije  www.vodapp.si / 3FB facebook Komunala Novo mesto / 4Letno poročilo preskušanjih v notranjem nadzoru pitne vode
Informacije o dogajanjih na vodovodnem omrežju in rezultate preskušanj na vodovodnih sistemih lahko pogledate:
http://www.komunala-nm.si/novice
 
Če želite prejemati  elektronska obvestila v primeru poslabšanja kakovosti ali motenj pri oskrbi s pitno vodo
https://app.vodapp.si in aplikacija pitne vode  na pametnih telefonih
 

 



Spremljajte stanje oskrbe s pitno vodo preko aplikacije Pitna voda, ki si jo lahko brezplačno naložite na svoj pametni telefon. Na ta način boste tekoče obveščeni o motnjah pri oskrbi s pitno vodo v vašem vodovodnem sistemu.