Dolenjska podeželska tržnica

Datum objave: nedelja, 02. januar 2022

Vodilni partner: Zavod Situla
Ostali partnerji v projektu: Komunala Novo mesto d.o.o., Mestna občina Novo mesto, Turistično kulturno društvo Trškogorsko srce

Aktivnosti v projektu: Za potrebe izvedbe projekta bo potreben nakup stojnic (30 kom.), katere bi s pomočjo mladih oblikovalcev stilsko oblikovali v barvah regije. S tem bi stojnice kot premični objekt postale prepoznavne zaradi svoje videza med obiskovalci.
Stojnice z lokalnimi ponudniki živil ter rokodelci pod skupno blagovno znamko Dolenjska podeželska tržnica nato gostujejo po krajih in že uveljavljenih dogodkih celoto leto 2022. Glede na letni čas se tudi prilagaja ponudba na stojnici (med junijem in septembrom več živilskih ponudnikov, novembra vinarji, decembra rokodelci za domača božična darila, ... ). Poleg tržne dejavnosti pa je v sklopu operacije tudi spremljevalni program, ki je v prvi vrsti namenjen otrokom in mladim družinam in promovira kulturno dediščino, ekologijo in zdrav način življenja preko ustvarjalnih delavnic, gledaliških predstav ali pa vodenih ogledov krajev.
Operacija pomaga obujati središča naselij, medtem ko z gostovanji na večjih dogodkih poskrbi za dodaten spremljevalni program in možnost ponudnikom za razvoj svoje dejavnosti.

Namen projekta: Projekt pomaga obujati središča naselij oziroma občin, medtem ko z gostovanji na večjih dogodkih poskrbi za dodaten spremljevalni program in možnost ponudnikom za razvoj svoje dejavnosti.

Cilji projekta: Lokalno osveščeno prebivalstvo o pomenu lokalne samooskrbe, ekološke pridelave – projekt bo prebivalcem regije predstavila lokalne pridelovalce, tudi ekološke, ki bodo pripomogli k osveščanju pomena lokalne pridelave ter uživanju kvalitetne hrane. Z višjim povpraševanjem po kvalitetni in ekološki prehrani pa bo posredno tudi višji interes pridelovalcev po pridelavi ekoloških pridelkov.
Posredno:
Nova delovna mesta – operacija bo z dvigom prodaje spodbudila lokalne pridelovalce in rokodelce k razvoju svoje dejavnosti, kar posredno vodi v odpiranje novih delovnih mest.

Pričakovani rezultati:

- nakup 30 stojnic, katere tudi vizualno predstavljajo regijo in pridelovalce z regije (stojnice so trajne in omogočajo izvedbo projekta tudi v prihodnjih letih)
- izvedba vsaj 30 gostovanj po občinah LAS DBK s tržnico in spremljevalnim programom
- izvedba desetih delavnic za otroke in osebe s posebnimi potrebami, ki bodo osveščale o lokalni samooskrbi in zdravi prehrani
- izvedba štirih spremljevalnih dogodkov vezanih na promocijo kulturne dediščine na podeželju (promocija folklore, slovenske ljudske glasbe in ljudskih šeg in navad)
- promocija zdrave prehrane, lokalne samooskrbe ter ponudbe lokalnih pridelovalcev skozi celotno leto na socialnih omrežjih – s tem osveščamo o projektu tudi tiste, ki se tržnic ne morejo udeležiti
- spodbujanje lokalnih pridelovalcev in rokodelcev, da se predstavijo celotni regiji na tržnici in s tem tržijo lokalne pridelke in rokodelske izdelke.
Trajanje operacije: januar 2022–december 2023
Celotna vrednost: 37.088,62 eur
Višina sofinanciranih stroškov: 5.810,40 eur
Programsko financiranje EKSRP: 80 %
Kontaktna oseba: Simon Štukelj 041 504 596

Način financiranja: Projekt je sofinanciran s strani Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja (EKSRP)

Organ upravljanja za izvajanje Programa razvoja podeželja RS za obdobje 2014–2020 je Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano.

Navigacija
Vsebinsko kazalo